Tithe Collector I JEGO REAKCJA

Tutaj możemy zadawać pytania o poszczególne karty, ich wzajemne interakcje i ich działanie.
strefa_gry
Posty: 145
Rejestracja: 20 lis 2016, 12:05

Tithe Collector I JEGO REAKCJA

Postautor: strefa_gry » 05 sie 2019, 12:44

Witam pytanie

czy reakcja w/w postaci odbywa się jeden raz ( niezależnie od ilości postaci w grze . np. 2 postacie )

Reaction: After you collect income, pay 2 gold to have Tithe Collector gain 1 power.

czy dla każdej postaci reakcja zachodzi czyli mając 2 postacie płacę 4 golda i mam 2 powery ?

ASZ

Neoptolemos
Posty: 1116
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: Tithe Collector I JEGO REAKCJA

Postautor: Neoptolemos » 05 sie 2019, 14:59

Na 95% każdy Tithe Collector jest odpalany osobno, tj. możesz zapłacić 4 golda i wziąć po powerze za 2 różnych poborców. Ale nie wiem, gdzie suzkać potwierdzenia w regułach.

Wiewiór
Posty: 636
Rejestracja: 19 paź 2016, 07:30
Lokalizacja: Kraków

Re: Tithe Collector I JEGO REAKCJA

Postautor: Wiewiór » 05 sie 2019, 15:22

Tak, każdy osobno się odpala, ale też za każdego osobno trzeba zapłacić.


Wróć do „Pytania o karty i ich działanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość