Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Jak złożyć dobrą i niezbyt dobrą talię.
Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1739
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: Breaker » 19 gru 2018, 18:06

moze faktycznie tych builderow, w sumie prawie tym nie gralem wiec efekt vomitu jeszcze nie wystepuje... poki co zlozylem sobie na kolanie jakies takie byle co na nowym Jonie Commanderze i raczej nowszych kartach do testow, build jest srednio wykrystalizowany i nie wiem czy dziala.

rainsow nigdy specjalnie nie lubilem, moze zloze ten discard bo to juz nie jest deck na "dojdzie mi varys jest ok, nie dojdzie... oops" :P
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

orka1410
Posty: 444
Rejestracja: 27 paź 2015, 23:27

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: orka1410 » 19 gru 2018, 23:27

Breaker, a po co Ci Varys w tym budzie na nowym murze? Grałem tym dość długo i czego jak czego, ale Varys to Ch ba ostatnia karta jakiej temu deckow potrzeba :)

NW mogą grać na czym chcą. W tej chwili są chyba najbardziej elastyczną frakcją. Builderzy to zdecydowanie deck T1. IMO na drugim miejscu są Ragerzy na Crossingu. Na trzecim nowy mur (najlepiej faktycznie ze Staram i).

Wszystkie inne decki na stewardach i dużych postaciach są już znacznie słabsze, ale mało kto wie jak z Nimi grać, więc potrafią też zrobić ciekawą grę (z dobrym przeciwnikiem, który wie co robi, to jednak zazwyczaj fun decki, a nie turniejówki).

Chord
Posty: 1147
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: Chord » 17 sty 2019, 13:03

Coś czym się ostatnio bawię:

https://thronesdb.com/decklist/view/122 ... artell-1.0

Pozbierałem wszystkie trzy kalmarskie karty do ścinania ręki (Great Wyk, Coastal Rider i Nighttime Maruders) następnie zabutowałem to potrzebnymi do działania kartami (głównie masą wskrzeszania) i uzupełniłem Martellami (bo sami dostali totalnie pogiętego samowskrzesza), którzy w temacie atak na rękę przodują nie od dziś.

Wyszło takie upierdliwe monstrum, które, co prawda potrafi rozbić się jak o ścianę o brudną pornografię w postaci Wymana Wracającego na Pola trzech Bear Island Scoutów (którzy turę wcześniej powyszukiwali się za 1 golda każdy dzięki Passingowi), ale z każdym deckiem o normalnej ilości drawa szybko i sprawnie likwidują rękę. Potem likwidują lub nie stół i zaczynają trzaskać grochy. Jak Disciple podejdą odpowiednio wcześnie to w ogóle można tym rushować na zabój. Mam parę rzeczy do przetestowania:
Nymiaria, Lingering Venom, Obella, Murenmure to sloty na cokolwiek innego. Nie jestem pewien czy Potrzebuję tu VM czy WA nie spełni jego funkcji nawet lepiej, bo często gęsto VM służy jedynie do tego, by wysłać do piachu moich Raiderów i Fanatyków... ale to zawsze spore ryzyko grać bez solidnego resetu.

A generalnie zabawa jest przednia - polecam sobie spróbować.

kawson
Posty: 77
Rejestracja: 11 wrz 2017, 08:28

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: kawson » 18 sty 2019, 09:32

Podglądałem Cię kilka razy jak grasz tym deckiem i pomysł bardzo mi się podoba. Rozważałeś:
- Tarred Heads - raczej nie masz problemu z wygraniem powera, a i można posłać kogoś do piachu
- House Yronwood Knight - trochę drogi ale pasuje do mechaniki.

Jak to sobie radzi z wszechobecnym SoB?

Neoptolemos
Posty: 871
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: Neoptolemos » 18 sty 2019, 09:41

Yronwood jest lojalny, więc nie da rady.
Mi się koncept podoba, choć zastanawiam się, jak sobie radzi z:
a) Meereen, jeśli nie podejdzie WDNS
b) Tyrellami
c) Bowenem i superstewardami (ale możliwe, że tylko ja tym gram :D )

Chord
Posty: 1147
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: Chord » 19 sty 2019, 23:29

His Viper Eyes ubija SoBy na sztywno ;) Poza tym, mocne uderzenie w militarkę jest tym czego ten deck najmniej się boi, a bardzo często nawet tego potrzebuje... bo event eventem, ale potem wejść musi claim, a połowa moich postaci żyje tylko po to, żeby zdychać.

Nie mam prawie żadnych doświadczeń z NW tą talią niestety :( Ale najgorszą zarazą jest Trzypalcy bo ciągnie karty bez dyskusji.
Meereen to ruletka, ale jeśli Targom ładnie siądzie to jest kaplica (zwłaszcza jak grają jeszcze miliard dociągu w plotach).
Klasycznych good stuff Tyrelli nie widziałem od baaardzo dawna.

Neoptolemos
Posty: 871
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: Neoptolemos » 19 sty 2019, 23:54

Czyli tak jak podejrzewałem. Ja testuję supercombo Rat Cook + Vanquish the Unbelievers i jak na razie nie siadło ani razu, ale talia wszystko wygrywa :D przy czym to raczej kwestia przeciwników, którzy a) nie ogarniają lub b) nie umieją grać z nietypowym NW. No ale tam mam w zasadzie samych stewardów, więc z Bowenem w pierwszej turze pół decka jest przekopane koło 4 tury. I oczywiście Hobb jest gięty niesamowicie.
Ale o ile takimi zabawkami NW to może mało kto się bawi, o tyle Tyrelle też raczej się przez niszczenie ręki przebiją. Mało ich, bo od kiedy nie można grać bezmózgim kombo Mace+Hightower, ludzie przerzucili się na Starków i Targów - ale to wciąż topowa frakcja i czuję, że 1-2 ciekawe (nawet niekoniecznie mocne) karty i wrócą do łask. A co do Targów, nie zmartwiłby mnie jakiś restrykt...

Tym niemniej fajnie, że niszczenie ręki jest wciąż realne. Jeszcze jakby Lanni tak potrafili, to bym w ogóle się ucieszył.

Chord
Posty: 1147
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: Chord » 29 sty 2019, 09:57

W celu działania na rzecz odgrejdżojowania throneteki grywam ostatnio Bara SoB i bardzo miło to śmiga. Przede wszystkim dlatego, że Barasie mają aż 3 solidnych non-uników do odpalania agendy (Hunting Party, Straż Miejska i Valyrian's Crew) niepowstrzymanego Boba i śmieszny trick z Ours Is the Fury i Saving the Kingdom za darmo ;) Ogólnie nie ma w tej talii żadnych super kombosów i rozgrywką dość przypomina inne SoBy, ale możliwość odkurzenia postaci które raczej nie szalały w bara i nie mają korony (wat?!) daje pewną satysfakcję.

Jak kto chce potestować to mogę wklejać listę.

Skeczor
Posty: 1269
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: Skeczor » 29 sty 2019, 12:27

Dej, dej, dej. Grywalne barasie zawsze na propsie.
Obrazek

Chord
Posty: 1147
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Ciekawe decki, koncepcje, pomysły

Postautor: Chord » 29 sty 2019, 13:08

What an idiotic idea

House Baratheon
Sea of Blood

Packs: From Core Set to Kings of the Isles

Plots (7):
1x Calm Over Westeros (Core)
1x Counting Coppers (Core)
1x Here to Serve (TtB)
1x Sneak Attack (Core)
1x The First Snow of Winter (NMG)
1x The King in the North (FotOG)
1x Trade Routes (HoT)

Characters (33):
3x City Watch (TS)
2x Dragonstone Faithful (Core)
1x Fickle Bannerman (AMAF)
1x Khorane Sathmantes (KotI)
3x King's Hunting Party (Core)
1x Littlefinger (Core)
2x Lyseni Pirate (Km)
1x Maester Cressen (Core)
3x Nefarious Acolyte (TSC)
1x Old Bill Bone (IDP)
1x Red Ronnet (DitD)
3x Robert Baratheon (Core)
2x Royal Entourage (TRtW)
1x Ser Cortnay Penrose (SoD)
2x Ser Davos Seaworth (Core)
1x Shireen Baratheon (Core)
1x Syrio Forel (TRtW)
3x Valyrian's Crew (SoKL)
1x Varamyr Sixskins (TSC)

Attachments (0):

Locations (16):
1x Black Betha (WotW)
3x Dragonstone Port (Core)
1x Gates of the Moon (JtO)
2x Isle of Ravens (TIMC)
3x Jade Sea Dromond (SoD)
1x The Iron Throne (Core)
3x The Roseroad (Core)
1x The Stone Drum (CtA)
1x The Valyrian (TC)

Events (11):
1x Burning the Dead (TSC)
2x Ours is the Fury (Core)
2x Put to the Sword (Core)
2x Put to the Torch (Core)
2x Saving the Kingdom (TRW)
1x Stannis's Wrath (JtO)
1x When I Woke... (KotI)


Wróć do „Decki 2.0”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość