Secrets of Oldtown

Awatar użytkownika
Jacob
Posty: 237
Rejestracja: 23 lis 2010, 12:03
Lokalizacja: Poznań

Secrets of Oldtown

Postautor: Jacob » 21 gru 2010, 21:10

Trafiłem dzisiaj na takie coś.
Sądząc po tytule i tekście pisanym kursywą zapowiada się wysyp wszelkiej maści maesterów i charakterów z Learned crestem.
Ktoś coś wie więcej na ten temat?

Edit.
Tu i tu jest już coś więcej.
Life is not measured in years, but by the deeds of men.

Awatar użytkownika
Michalku
Administrator
Posty: 2183
Rejestracja: 19 lis 2010, 20:25
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Secrets of Oldtown

Postautor: Michalku » 22 gru 2010, 08:38

Bardzo interesująco zapowiada się ta mechanika, szczególnie możliwość wyciągania sobie łańcuchów z talii i zagrywania ich kiedy będą potrzebne, a wygląda, że mogą mieć ciekawe efekty. I w końcu wydadzą nowego Jaqen H'ghara :)
Fire and blood

Awatar użytkownika
Rogue30
Posty: 634
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Secrets of Oldtown

Postautor: Rogue30 » 22 gru 2010, 17:47

Na razie oczywiście zbyt mało wiadomo, ale tak na intuicję, to co sądzicie o nowej agendzie?
Bo mi się wydaje, że jak wezmę tylko kilka łańcuchów, to marnuję agendę. A jak wezmę dużo, to po pierwsze nie mogę wygrać w 2 turze ;) , a po drugie deck się robi zbyt wrażliwy. Nie dojdzie mi maester albo mi go spalą itp. Ludzie też zwracali uwagę, że maestrów może nie być za dużo. Jest niby Apprentice collar, ale to znowu to samo - jeśli ktoś mi to odrzuci, to tracę wszystkie linki tego kolesia. Czyli wychodzi na to, że: zabij maestrów i wygrałeś (w dodatku na 100%, jeśli reszta linków zalega na agendzie). Na razie to mi wygląda na Night's watch 2. I pewnie jak zwykle najpotężniejsze linki pokażą dopiero za pół roku.

Awatar użytkownika
Jacob
Posty: 237
Rejestracja: 23 lis 2010, 12:03
Lokalizacja: Poznań

Re: Secrets of Oldtown

Postautor: Jacob » 22 gru 2010, 19:36

Tak na intuicję to ciężko coś powiedzieć znając 5 kart na krzyż.
Ja podszedłem do tego czysto matematycznie.
Mamy na dzień dobry 60 kart. Załóżmy że 12 idzie na agendę (zakładam że będzie tyle wartościowych attachmentów). Zostaje nam 48 kart z czego 7 wędruje na rękę.
Wykładamy w setupie załóżmy 3. Dobieramy do 7 i okazuje się że w decku zostaje uch już "tylko" 38 kart. Daje nam to zwiększoną szansę na dobranie tego na co czekamy czyli nie powinno być źle. Wszystko jednak zależy ilu tych maesterów i im podobnych będzie. Bardziej obawiałbym faktu że ze względu na proces wydawniczy grac na tej agendzie będzie się dało dopiero od 4/5 dodatku :(.
Oczywiście jest to czysta teoria i jak zawsze rzeczywistość zweryfikuje przypuszczenia.
Life is not measured in years, but by the deeds of men.

Awatar użytkownika
Michalku
Administrator
Posty: 2183
Rejestracja: 19 lis 2010, 20:25
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Secrets of Oldtown

Postautor: Michalku » 22 gru 2010, 20:13

Ja jestem wręcz przekonany, że skutecznie grać się tym da dopiero po 5 CP. Natomiast o ile w książce bardzo wielu mesterów nie było, to mogą wydać jakieś postaci historyczne, tak jak to było w przypadku Rhaegara czy Ser Artura Dayna, lub po prostu dadzą jakichś przypadkowych gości z traitem maester. Już teraz mamy 14 kart maesterów, w tym np. Refugee of the Citadel. Jednak mam nadzieję, że grywalne to będzie, bo Night Watch stracił tak naprawdę dopiero po obcięciu agend.
Fire and blood

Awatar użytkownika
Rogue30
Posty: 634
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Secrets of Oldtown

Postautor: Rogue30 » 22 gru 2010, 20:25

Michalku pisze:Już teraz mamy 14 kart maesterów

Oczywiście, argumenty o liczebności nie dotyczą Martellów - znowu będą mieli najlepsze karty :roll:

Awatar użytkownika
Michalku
Administrator
Posty: 2183
Rejestracja: 19 lis 2010, 20:25
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Secrets of Oldtown

Postautor: Michalku » 22 gru 2010, 20:27

Widzę, że masz uraz :D
Ale fakt, że kolejny po Brotherhoodzie cykl, do którego Martellowie pasują najbardziej :(
Fire and blood

Awatar użytkownika
Rogue30
Posty: 634
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Secrets of Oldtown

Postautor: Rogue30 » 22 gru 2010, 20:54

Może zrobią coś w stylu Hollow hill, żeby można było wystawiać maestrów bez gold penalty.

Awatar użytkownika
Jacob
Posty: 237
Rejestracja: 23 lis 2010, 12:03
Lokalizacja: Poznań

Re: Secrets of Oldtown

Postautor: Jacob » 23 gru 2010, 08:57

Albo nie zrobią nic w tym temacie ponieważ uznali że do grania na maesterach służy karta Neutral Faction.
Logiczne dla mnie wydaje się połączenie tej karty z agendą dzięki której bez kosztu dołączamy attachmenty.
Life is not measured in years, but by the deeds of men.

Awatar użytkownika
Rogue30
Posty: 634
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Secrets of Oldtown

Postautor: Rogue30 » 23 gru 2010, 09:27

Jacob pisze:Albo nie zrobią nic w tym temacie ponieważ uznali że do grania na maesterach służy karta Neutral Faction.
Logiczne dla mnie wydaje się połączenie tej karty z agendą dzięki której bez kosztu dołączamy attachmenty.

No ale wtedy Martellowie mają lepiej :roll:


Wróć do „Secrets of Oldtown”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość